هزاراد مثل رونالدو گل؟

هازارد: مورینیو توقع دارد مثل رونالدو گل بزنم


ادن هازارد مهاجم بلژيکي چلسي، يکي از بازيکناني است که پيش بيني مي شود در آينده اي نه چندان دور، به سطح بازي مسي و رونالدو نزديک شود.


 

 هازارد که در این فصل 9 گل در 25 بازی به ثمر رسانده، فاصله زیادی با آمار استثنایی مسی و رونالدو دارد. رونالدو در 20 بازی، 28 گل و مسی در 23 بازی، 26 گل به ثمر رسانده است. 

این مهاجم ارزشمند باشگاه چلسی در مصاحبه با میرور گفت:" مورینیو از من انتظار دارد گل های بیشتری بزنم. او توقع دارد مثل رونالدو و مسی که درهر بازی دو یا سه گل می زنند باشم.درست است که من گل های زیادی نمی زنم اما در عوض، شانس های گلزنی زیادی برای دیگر بازیکنانمان ایجاد می کنم. 

روی من خطاهای زیادی صورت می گیرد و ضربات آزاد و پنالتی های فراوانی برای چلسی به دست آورده ام. شکی نیست که خودم هم دوست دارم گل های بیشتری به ثمر برسانم. هر مهاجمی چنین چیزی را دوست دارد.
با این حال، مورینیو هرگز بخاطر این مساله روی من فشاری وارد نکرده است. او همواره فشارها را متوجه خودش می کند و به بازیکنانش اجازه می دهد با خیال راحت فوتبال بازی کنند.طبیعی است که وقتی خوب بازی نمی کنیم و پیروز نمی شویم، مورینیو در طول هفته و در تمرینات ناراحت باشد اما هرگز چیزی را به ما تحمیل نکرده است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393 ا 21:56 نويسنده : پارسا عسکری ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.